پروژه کنترل داخلی در سازمانها

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کنترل داخلی در سازمانها
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در هر سازمان و موسسه ای نیاز مبرم به کنترل داخلی احساس می شود، بنا به وسعت سازمان کنترل داخلی نیز مفهوم پیدا میکند بدین معنی که هر چه سازمان بزرگتر باشد این نیاز را بیشتر احساس می کند. به طور خلاصه کنترل‌های داخلی شامل کلیه اقداماتی است که توسط مدیریت برای اطمینان از اجرای صحیح امور و مطابقت آن با مقررات و سیاست واحد تجاری صورت می‌گیرد. کنترل داخلی تنها به حسابداری و معاملات مالی محدود نشده بلکه تمام واحد تجاری و فعالیتهای آن را در بر می‌گیرد.
کنترل داخلی عبارتست از وضعی در یک شرکت یا موسسه که کارها به نحوی تقسیم شود که کار هر کارمند توسط دیگری کنترل و تکمیل و طوری انجام شود که کار در هر مرحله مسئولی مشخص داشته باشد البته اجرا و تقسیم کار در چنین موسسه یا شرکت مستلزم داشتن یک سازمان صحیح است که وظایف ومسئولیت ها و اختیارات در هر اداره را طوری مشخص نماید تا بدینوسیله بتوان وظیفه ومسئولیت هرکارمند شاغل در هر اداره را معین نمود ضمناً وظایف او طوری باشد که با انجام عملیات او کار به پایان نرسد بلکه در اداره دیگر توسط فرد مشخص دیگری کار او تکمیل یا به نحوی دیگر کنترل گردد. . این روش وسیستم کار خصوصاً در مورد کارهای مالی وضعی را به وجود می آورد که یک کارمند کار را از اول تا آخر خود انجام ندهد بلکه کار او توسط کارمند دیگر ی کنترل  تکمیل وامکان سوء استفاده جز با تبانی چند نفر میسر نباشد . بنابراین برای اجرای چنین هدفی از لحاظ سیستم کار باید یک روش صحیح حسابداری درشرکت به وجود آید که کارهای مالی اعم از حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی وکنترل بودجه با روش و سیستم صحیح پایه گذاری گردیده و احتیاجات موسسه یا شرکت را برآورده نماید. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تحقیق بررسی رابطه هوش عاطفی مدیران با سبک رهبری تحول بخش

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: رابطه هوش عاطفی مدیران با سبک رهبری تحول بخش
دسته: مدیریت - روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 37
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در عصر حاضر سازمان ها به طور فراینده ای با محیط های پویا و در حال تغییر مواجه اند و بنابراین به منظور بقاء و پویایی خود مجبورند که خود را با تغییرات محیطی سازگار سازند در واقع سازمانهایی کارآمد محسوب می شوند که علاوه بر هماهنگی با تحولات جامعه بتوانند مسیر تغییرات و دگرگونی ها را نیز در آینده پیدا کرده قادر باشند که این تغییرات را در جهت ایجاد تحولات مطلوب برای ساختن آینده ای بهتر هدایت کنند . نو آوری و لزوم تطبیق یافتن با شرایط زمان و ضرورتهای روز از مسائلی است که در فقه اسلامی ما نیز ریشه دار است . به ویژه در احادیث دینی ما آمده آنکه دو روزش مانند هم باشد مغبون می باشد کریستوفرایت نیز گفته است که سازمان ها نمی توانند از تغییر بگریزند همانگونه که ذرات آب اقیانوس از موج نمی توانند بگریزند
( سادلر ، 1380 ، ص ت مقدمه )
توجه به هیجان ها و عواطف و کاربرد مناسب آنها در روابط انسانی ، درک هیجان های خود و دیگران و مدیریت مطلوب آنها و نیز ایجاد همدلی با دیگران و استفاده مثبت از هیجان ها در تفکر و شناخت ، موضوعی است که طی دهه گذشته ، با عنوان هوش هیجانی( عاطفی ) مورد توجه قرار گرفته است .
بررسی ها نشان داده است که گوی رقابت آینده را مدیرانی خواهند ربود که بتوانند به طور اثر بخش و نتیجه بخش با منابع انسانی خود ارتباط بر قرار کنند . در این زمینه هوش عاطفی یکی از مؤلفه هایی است که می تواند در روابط مدیران با اعضای سازمان نقش مهمی ایفاء کند و به گفته گلمن ( 1998 ) شرط حتمی و اجتناب ناپذیر در سازمان به حساب می آید . اخیراً برخی از دانشمندان نیز دریافته اند که هوش عاطفی با اهمیت تر از بهره هوشی برای یک مدیر و رهبر است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه بررسیJIT (سیستم تولید به هنگام)

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پروژه بررسیJIT (سیستم تولید به هنگام)
دسته: مدیریت - مهندسی صنایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در واکنش به تغییرات بسیاری در ماهیت و حجم رقابت بین المللی ، بسیاری از شرکتها به شیوه های تولید نوین اصولا ً به طور مشابه مبادرت ورزیده اند .
این شیوه های نوین به نامهای گوناگونی ملقب شده اند :
تولید بدون ضایعات (LP)  ، درست بموقع (JIT)  ، کارخانه در هم تنیده  ، تولید در سطح جهانی  ، مدیریت کیفیت فراگیر (TGM)  ، تولید کامپیوتری (CIM)  ، تولید لانه زنبوری یا حجره ای (CM)  ، و سیستمهای تولید انعطاف پذیر (FMS)  .
یکی از سر شناس ترین نویسندگان آثارمربوط به تولید ژپنی ، JIT  را به عنوان سیستمی توصیف کرده است که « برای تولید و تحویل به موقع کالاها برای فروش ، ارائه به موقع اجزا و قطعات برای مونتاژ و تبدیل به کالاهای تمام شده ، ارائه به موقع مواد خریداری شده برای تبدیل به قطعات ساخته شده ، طراحی میگردد »  .     
JIT روشی است که در جهت دستیابی به حذف عملی سطوح ذخیره در کلیه نقاط فرایند تولید حرکت می کند . از مواد ورودی گرفته تا کالای در جریان ساخت در کارگاه و انبارداری قبل از ارسال . کاهش سطوح ذخیره نه تنها به دلیل آزاد شدن نقدینگی ، باعث صرفه جویی می شود ، بلکه حذف ذخیره های احتیاطی به افشای مسائل در فرایند تولید کمک می کند .
JIT همچنین به عنوان فلسفه ای برای حذف ضایعاتی که جز افزودن هزینه ، هیچ ارزش افزوده ای برای محصول ندارند ، توصیف می شود 
« ارزش ، آن چیزی است که مشتری حاضر است بابت آن پول پرداخت نماید »

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان

عنوان کامل: بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 81
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مدیریت موجودی چیست؟
هدف از مدیریت موجودی جایگزین دارایی بسیار گران قیمتی به نام (موجودی) با دارایی کم قیمت تری به نام (اطلاعات) است. برای تحقق این هدف اطلاعات باید به هنگام، دقیق قابل اطمینان و باهم سازگار باشند. اصلی ترین دلیل برای اینکه باید موجودی تحت مدیریت قرار گیرد  این است که بتوان به مدد این مدیریت اهداف بالقوه متضاد زیر را باهم سازگار نمود 
1-حداکثر کردن میزان سرویس دهی (خدمات) به مشتری
2-حداکثر کردن کارآیی عملیات خرید و تولید
3-حداقل کردن سرمایه گذاری بر روی موجودی
4-حداکثر کردن سود با دستیابی به اهداف فوق بازگشت موجودی (ROI) و بازگشت دارایی (ROA) افزایش خواهد یافت.
1-حداکثر کردن میزان سرویس دهی (خدمات) به مشتری:
علل عمده سرویس دهی ضعیف به مشتری در مقوله تحویل به موقع، مربوط می‌شود به پیش بینی‌های نادرست تغییرات متعدد در سفارشات مشتری و ضعف کلی در مدیریت حسابداری و نه البته تامین کنندگان و بخش خرید نتیجه این مشکلات نگهداری بیش از اندازه موجودی کالا است که سرانجام به کسری موجودی و هزینه بالای محصول و سود حاشیه ای پایین تر منجر می‌گردد برای تعیین سطح سرویس دهی به مشتری نخست باید تعیین کنید که می‌خواهید چند درصد از مواقع کالا به موقع ارسال شود. هر چه دقت پیش بینی فروش محصول خاصی بالا باشد لاجرم خطای پیش بینی مشخصی به مشتری کم تر می‌شود و در اثر نگهداری موجودی کم تر برای ساخت محصولات می‌توان استفاده بهتری از ظرفین ماشین آلات به عمل آورد. نباید موجودی را قبل از نیاز بدان ایجاد کرد تا مجبور نشویم زودتر از موقع نیاز از ظرفیت ماشین آلات استفاده کنیم با داشتن موجودی کم تر عموما فضای کم تری مورد نیاز است و نیز از فضا به موقع ( و نه پیش از زمان مورد نیاز) استفاده خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه آشنایی با مدیریت پروژه

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت پروژه
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 58
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
• تعاریف مدیریت پروژه ازدیدگاههای مختلف:
1- مدیریت پروژه: مدیریت پروژه شامل مهارتها،ابزارهاوفرایندهای مدیریتی است که مورد نیازبرای اجرای موفقیت آمیزپروژه می باشد.بطورکلی مدیریت پروژه شامل موارد زیر می باشد:
1- مهارتها
2- ابزارها
3- فرایندها
1- مهارتها: مجموعه ای ازمهارت وتجربه لازم برای کاهش میزان ریسک پروژه ودانش تخصصی می باشدتاازاین طریق احتمال موفقیت پروژه افزایش یابد.
2- ابزارها: مجموعه ای ازانواع متعددی ازابزارها برای بهبود شانس وموفقیت پروژه می باشد که این ابزارها شامل الگوهای مستندسازی،ثبت ونرم افزارهای برنامه ریزی و طراحی وچک لیستهای ممیزی وفرمهای بررسی می باشد.
3- فرایندها: مجموعه ای ازتکنیکهاوفرایندهای متعددمدیریتی برای کنترل زمان،کیفیت و هزینه،تغییرات وریسک می باشد.
2- مدیریت پروژه: فرایندمجموعه فعالیتهای یکپارچه وبه هم مرتبط می باشدولذاکسب نتیجه هریک ازمحدوده های مدیریت پروژه،معمولا درسایرین نیزموثراست.تعامل بین محدوده ها دارای نتایج مثبت ومنفی برای هریک ازآنان است.به عنوان مثال تغییردرمحدوده کارغالبا درافزایش هزینه پروژه موثراست اما این تاثیرمی توانددرروحیه مجریان ویاحتی کیفیت محصول یاخدمت موردنظراثرمنفی داشته باشند،لذا دراین تعاملات می بایستی همیشه به اهداف پروژه توجه نمود. موفقیت درمدیریت پروژه،مستلزم مدیریت برتعامل بین محدوده ها برای نیل به اهداف پروژه به بهترین روش ممکن می باشد.
3- مدیریت پروژه: مجموعه ای ازفعالیتهاطرح ریزی شده درجهت کسب نتیجه ای معین است که بایددرقالب یک مقیاس زمانی مشخص وبااستفاده ازبودجه ای معین انجام شودوهمچنین پروژه هابایدازکارهای روزمره سازمان متمایزکنیم وازطریق اعمال روشهای صحیح مدیریت پروژه به بهبود عملکردها بپردازید.
4- مدیریت پروژه: موافق استانداردPMI،مدیریت پروژه شامل بکارگیری چهارعامل اساسی:1- دانش ،2- مهارتها، 3- ابزارها، 4- تکنیکهای لازم دراداره جریان اجرای فعالیتها،به منظوررفع نیازهای پروژه است.نقش ابزارمناسب درپیشبرد اهداف مدیریت پروژه انکارناپذیراست.درواقع پس ازطراحی سیستم مدیریت پروژه درسازمان بکارگیری ابزارمناسب دراین سیستم،یکی ازمهمترین عوامل محقق کننده اهداف مدیریت پروژه درسازمان است.
5- مدیریت پروژه: برآوردن نیازهای تجارت وصنعت مدرن درجهان پرشتاب امروز،نیاز به تمرکزبراولویتها،استفاده ازروشهای بهترمدیریت وقالبهای نوینی برای ارتباطات دارد.قرن بیست ویکم بابودجه های کمتروزمان جدیدهستند.برای رقابت دراین محیط بایدکاربیشتری رابامنابع کمتربه نتیجه رساند.اصل رقابت وتلاش برای برتری،سبب ظهورپدیده های نودرهمه بخشهای تجارت وصنعت شده،نیازبه تغییرونوآوری رابرهمگان مشخص کرده است،رقابت سبب بهادادن بیشتربه ایده هاوطرحهای نوشده است.برای بقادربین رقیبان باید سریع تر،ارزانتروبهتربود.
این چنین نوگرایی سبب تعریف کارهایی جدیدمی شود،کارهایی که تابه حال انجام نشده است درهمان باراول باید به درستی انجام شوند،لذانیازاست تاشمابه ابزارهای جدیدمدیریتی برای رویارویی بااین قبیل کارها مجهزشوید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه 60 میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک
دسته: مدیریت - بازرگانی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 99
+ همراه با پرسشنامه 
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این مقاله روش انجام ارزیابی عملکرد کارکنان را شرح می‌دهد. معیارهای ارزیابی عملکرد، ارتباط بین ارزیابی عملکرد با ارزشیابی مشاغل و حقوق و مزایا، فنون مختلف ارزیابی عملکرد، اهداف، مکان و زمان ارزیابی عملکرد، خصوصیات شخصیتی ارزیاب و سایر نکات و جزئیات انجام ارزیابی عملکرد از جمله مباحث این مقاله هستند. 
اهداف : هدف کلی عبارت است از « تعیین عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در ادارات».
روش : پژوهش حاضر که حاصل پژوهش میدانی بوده ، جزء مطالعات توصیفی - تحلیلی و به لحاظ روشی در قلمرو تحقیقات میدانی – روش تحقیق پیمایشی قرار می گیرد. واحد تحلیل فرد می باشد و جامعه آماری متشکل از کلیه کارکنان بانک های شهرستان قروه می باشد.
کلیدواژه : ارزیابی عملکرد کارکنان؛ ارزیاب؛ معیارهای ارزیابی؛ فنون ارزیابی عملکرد کارکنان؛ ارزشیابی مشاغل

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دفترچه سوالات استخدامی آموزگار دوره ابتدایی آموزش و پرورش

- رشته: آموزگار دوره ابتدایی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
- مواد امتحانی: 
60 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور حقوقی آموزش و پرورش

- رشته: کارشناس امور حقوقی آموزش و پرورش
- مقطع: کارشناسی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
- مواد امتحانی: 
۶0 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دفترچه سوالات استخدامی کارشناس آمار آموزش و پرورش

- رشته: کارشناس آمار
- مقطع: کارشناسی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
- مواد امتحانی: 
50 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید